Kaip atsakyti į atsiliepimą arba jį užginčyti
Honest reviews help Hosts and guests to grow and find the right fit in the future. But sometimes you may get one you disagree with. Here are some options if that happens.
Atsakymas į neseniai gautą atsiliepimą
Galite pateikti viešą atsakymą į gautą atsiliepimą apie jūsų būstą.
- Eikite į skiltį Atsiliepimai.
- Spustelėkite Atsiliepimai apie jus.
- Eikite į atsiliepimą, į kurį norite atsakyti, ir spustelėkite Palikti viešą atsakymą.
Jei norite atsakyti į atsiliepimą, turėsite prisijungti prie savo paskyros kompiuteryje arba naršyklėje (ne per Airbnb programėlę).
Jei norite atsakyti į atsiliepimą, turėsite prisijungti prie savo paskyros kompiuteryje arba naršyklėje (ne per Airbnb programėlę).
- Eikite į skiltį Atsiliepimai.
- Palieskite Atsiliepimai apie jus.
- Eikite į atsiliepimą, į kurį norite atsakyti, ir palieskite Palikti viešą atsakymą.
Jūsų atsakymas bus paskelbtas iš karto ir jo negalėsite redaguoti, todėl neskubėkite ir gerai pagalvokite, ką norite pasakyti.
Dispute a review
While you can’t remove a review, you can report it if you think it violates our Reviews Policy. Feel free to respond with more context or to provide your own perspective, so long as you, too, follow the Reviews Policy.
Susiję straipsniai
- Svečias
Airbnb atsiliepimų politika
Mūsų politika padeda užtikrinti svečiams ir šeimininkams naudingus, informatyvius ir tikslius atsiliepimus. - Svečias
Šeimininko ir svečio atsiliepimai apie viešnages
Mūsų bendruomenė remiasi sąžiningais ir atvirais atsiliepimais. Pasibaigus viešnagei, šeimininkai ir svečiai palieka atsiliepimus. Štai info…