Pereiti prie turinio
    Naršykite toliau, kad pasiektumėte siūlomus rezultatus
    COVID-19 pranešimas
    Norėdami rasti atšaukimo ir pinigų grąžinimo parinktis, pasirinkite užsakymą Kelionių puslapyje. Atsakomybę lengvinančių aplinkybių politika taikoma tik tam tikriems užsakymams. Jei jūsų numatyta atvykimo data yra po rugpjūčio 15 d., vėl apsilankykite čia 2020 m. liepos 15 d., kad gautumėte naujausią informaciją.

    Ar atšaukęs užsakymą atgausiu visą sumokėtą sumą?

    If you’re canceling a reservation because of the coronavirus, please read our Coronavirus extenuating circumstances policy to find out if you automatically qualify for a full refund.

    If you cancel a reservation, your refund amount is determined by your host’s cancellation policy and how close to your trip you are at the time of your cancellation.

    If you’d like to request a bigger refund from your host you can send a request through our Resolution Center. Any additional refund will be at your host's discretion.

    In rare cases, you may be eligible for a full refund if you had to cancel because of an extenuating circumstance.

    Susiję straipsniai
    Ar gavote reikiamą pagalbą?