Instrukcijos
•
Šeimininkas
Kai svečias nepasirodo užsakyme nurodytu laiku
Kai svečias nepasirodo užsakyme nurodytu laiku
You were ready for guests, but they didn’t show up. Don’t worry, we’ll release payout for a canceled reservation as detailed in the Cancellation Policy.
If this is your first time hosting, we may hold the payout for 30 days after the reservation was confirmed. Learn more about payouts.
Keep in contact
It’s a good idea to connect with your guests before they’re due to arrive. You’ll find their info in the trip itinerary.
- Airbnb message: Find your guests’ message and send them a note. Message alerts are sent to their email address and as notifications in the Airbnb app
- Phone: Phone numbers are listed in Reservations
Keep in mind that many guests don’t have access to a phone while traveling, or they may experience travel delays that will affect their arrival time.
Ar šis straipsnis padėjo?
Susiję straipsniai
- Šeimininkas
Jei svečias neatsako į jūsų prašymą keisti kelionę
Jei iš svečių negaunate atsakymo, o jūsų prašymas yra svarbus arba skubus, galite išsiųsti žinutę, jiems primindami priimti arba atmesti pra… - Šeimininkas
Jei dėl svečio jaučiatės nejaukiai
Jei pastebite, kad svečias pažeidžia vieną iš namų taisyklių arba verčia jus jaustis nesaugiai, galite atmesti jo kelionės prašymą arba atša… - Kelionės administratorius
Ar tik kelionių planuotojai gali pakeisti užsakymus, kuriuos jie pateikia už kitus asmenims?
Taip, tik kelionių planuotojai gali pakeisti arba atšaukti visus užsakymus, kuriuos jie pateikė.
Gaukite pagalbos, susijusios su jūsų užsakymais, paskyra ir kt.
Prisijunkite arba užsiregistruokite