Instrukcijos
•
Svečias
Iš naujo užsakyti atšauktą užsakymą
Iš naujo užsakyti atšauktą užsakymą
Change of plans? Not a problem! While canceled reservations can’t be restored, you can contact the Host and make a new reservation.
Message the Host and make sure you reach an agreement before rebooking. They'll send you a special offer with the specific agreed booking details. You’ll have 24 hours to accept the special offer.
Kaip paprašyti šeimininko užsakyti iš naujo
- Eikite į skiltį Kelionės ir spustelėkiteAtšaukta
- Palieskite užsakymą, kurį norite pakartoti
- Spustelėkite Rašyti šeimininkui
- Eikite į skiltįKelionės ir palieskite Atšaukta
- Palieskite užsakymą, kurį norite pakartoti
- Palieskite Rašyti šeimininkui
- Eikite į skiltįKelionės ir palieskite Atšaukta
- Palieskite užsakymą, kurį norite pakartoti
- Palieskite Rašyti šeimininkui
- Eikite į skiltį Kelionės ir palieskite Atšaukti
- Palieskite užsakymą, kurį norite pakartoti
- Palieskite Rašyti šeimininkui
If you didn't get a full refund for the original canceled reservation, you can contact us to request a full refund after you rebook.
Ar šis straipsnis padėjo?
Susiję straipsniai
- Šeimininkas
Kaip atkurti atšauktą svečio užsakymą?
Jei norite atkurti atšauktą užsakymą, turėsite susisiekti su svečiu ir paprašyti, kad jis užsakytų iš naujo. - Svečias
Kaip rasti potyrio užsakymo patvirtinimą
Užsakymo patvirtinimą galite rasti skiltyje Kelionės, taip pat, kai užsakysite potyrį, atsiųsime patvirtinimą el. paštu. - Svečias
Kaip užsakyti kelionę naudojant nuolaidą, gautą už rekomendacijas?
Reikalavimus atitinkančios nuolaidos kelionei automatiškai įtraukiamos į jūsų paskyrą. Šią nuolaidą kelionei matysite atsiskaitymo puslapyje…
Gaukite pagalbos, susijusios su jūsų užsakymais, paskyra ir kt.
Prisijunkite arba užsiregistruokite