Pereiti prie turinio
    Naršykite toliau, kad pasiektumėte siūlomus rezultatus
    COVID-19 pranešimas
    Our Extenuating Circumstances Policy only applies to certain reservations. To find cancellation and refund options, select a reservation from the Trips page.
    Svečiai

    Kokius turiu pasirinkimus atšaukti būsto užsakymą dėl koronaviruso (COVID-19) protrūkio?

    Geriausias būdas sužinoti daugiau apie galimus atšaukimo ir užsakymo variantus – pradėti užsakymo atšaukimo procesą. Pradėjus šį procesą, jums bus parodyti galimi variantai priklausomai nuo to, ar jūsų užsakymui automatiškai taikoma atsakomybę lengvinančių aplinkybių politika. Priklausomai nuo jūsų užsakymo ypatumų, galbūt galėsite prašyti šeimininko atšaukti ir grąžinti visą sumokėtą sumą net tiesiogiai su juo nesusisiekę.

    Svečiams

    Jei jūsų užsakymas neatitinka atsakomybę lengvinančių aplinkybių, užsakymo informacijoje galite pasitikrinti, ar yra galimybė pasinaudoti lanksčiu atšaukimu. Jei taip, galite pasinaudoti prieinamais standartiniais keitimo arba atšaukimo variantais.

    Kaip paprašyti šeimininko atšaukti užsakymą

    Priklausomai nuo jūsų užsakymo ypatumų, galite tiesiogiai prašyti šeimininko atšaukti užsakymą ir grąžinti visą sumokėtą sumą. Pradėję atšaukimo procesą sužinosite, ar turite tokią galimybę.

    1. Eikite į Keliones ir susiraskite kelionę, kurią norite atšaukti.
    2. Paspauskite arba bakstelėkite Rodyti kelionės informaciją.
    3. Apžvalgoje paspauskite arba palieskite Rodyti išsamią informaciją.
    4. Paspauskite arba palieskite Keisti arba atšaukti
    5. SkiltyjeAtšaukti užsakymą spustelėkite arba palieskite Toliau
    6. Kaip atšaukimo priežastį pasirinkite COVID-19 (koronavirusas).
    7. Paspauskite arba palieskite Prašyti grąžinti visą sumą.

    Šeimininkas turės jums atsakyti per 48 valandas (jei iki užsakymo vykdymo pradžios liko mažiau nei savaitė, atsakyti turės per 24 valandas). Jei sutiks atšaukti, grąžinsime pinigus (įskaitant paslaugos mokestį) tuo pačiu mokėjimo būdu, kurį naudojote užsakydami. Daugiau informacijos apie pinigų grąžinimą.

    Jei šeimininkas nesutiks, vis tiek galėsite atšaukti, o pinigai jums bus grąžinti kaip numatyta šeimininko nustatytose atšaukimo taisyklėse.

    Kitos galimybės

    Jei jūsų užsakymui netaikoma atsakomybę lengvinančių aplinkybių politika arba šeimininkas nesutinka jo atšaukti, visada galite parašyti šeimininkui ir sužinoti, ar jis galėtų grąžinti didesnę dalį sumokėtos sumos per Problemų sprendimo centrą.

    Šeimininkams

    Jei svečias paprašys atšaukti, gausite el. laišką, kuriame bus klausiama, ar sutinkate grąžinti visą sumokėtą sumą. Jei atvykimas numatytas per artimiausias 7 dienas, turėsite 24 valandas atsakymui pateikti; jei ne, turėsite atsakyti per 48 valandas. Atsakymas į užklausą:

    1. El. laiške spustelėkite arba palieskite Atsakyti svečiui ir būsite nukreipti į Airbnb.
    2. Spustelėkite Grąžinti visus pinigus arba Negrąžinti pinigų

    Jei sutiksite grąžinti visus pinigus, tai neturės jokios įtakos jūsų turimam Superšeimininko statusui.

    Kitos galimybės

    Jei dėl COVID-19 norite atšaukti užsakymą, kuris neatitinka atsakomybę lengvinančių aplinkybių politikos, vis tiek galite jį atšaukti, tačiau už tai gali būti atitinkamos pasekmės.

    Susiję straipsniai
    Ar gavote reikiamą pagalbą?

    Prisijunkite ir gaukite suasmenintą pagalbą

    Gaukite pagalbos, susijusios su jūsų užsakymais, paskyra ir kt.
    Užsiregistruoti
    Nesate svečias?
    Pasirinkite kitą vaidmenį, kad rastumėte jums tinkamą pagalbą.