Naršykite toliau, kad pasiektumėte siūlomus rezultatus

    Atšaukimo galimybės dėl COVID-19

    Užsakymai, pateikti iki 2020 m. kovo 14 d. (imtinai)

    Jei užsakymas buvo pateiktas iki 2020 m. kovo 14 d. imtinai ir COVID-19 paveikė jūsų kelionių planus, sužinokite, kokios yra dabartinės atšaukimo ir pinigų grąžinimo galimybės, apsilankę užsakymo atšaukimo skiltyje ir pasirinkęMano kelionių planai pasikeitė dėl COVID-19 pandemijos.

    Atsižvelgdami į aplinkybes, galite matyti vieną ar kelias toliau nurodytas parinktis:

    • pinigų grąžinimas pagal šeimininko nustatytas atšaukimo taisykles;
    • visos sumos grąžinimas pateikus nagrinėti oficialius dokumentus.
    • nuolaida kelionei esant atsakomybę lengvinančioms aplinkybėms;
    • prašyti šeimininko grąžinti visą sumokėtą sumą.

    Užsakymai, pateikti po 2020 m. kovo 14 d.

    Jei užsakymas buvo pateiktas po 2020 m. kovo 14 d., o COVID-19 paveikė jūsų kelionių planus, bus taikomos šeimininko (organizatoriaus) nustatytos atšaukimo taisyklės. Tačiau, jei esate užsikrėtęs COVID-19, šiuo atveju visada taikoma mūsų standartinė atsakomybę lengvinančių aplinkybių politika.

    Jei jūsų užsakymas neatitinka visai sumai atgauti taikomų kriterijų, galite parašyti šeimininkui ir sužinoti, ar jis sutiktų grąžinti papildomą sumą per Problemų sprendimo centrą.

    Ar gavote reikiamą pagalbą?

    Susiję straipsniai