Instrukcijos
•
Svečias
Atliekant mokėjimą įvyko klaida
Atliekant mokėjimą įvyko klaida
Is your transaction not going through? This can happen for a number of different reasons, including:
- Your credit or debit card has expired
- The billing address or phone number you entered don’t match those associated with your credit or debit card
- The payment method you tried isn't accepted in your area
- You’ve exceeded the daily withdrawal or purchase limit set by your bank or financial institution
- Your credit or debit card doesn’t have sufficient funds to make the payment
- Fraud prevention has been triggered
Tips to resolve common payment problems
- If your credit or debit card has expired, update your payment method
- Double-check the billing address, ZIP code, and phone number of your credit or debit card
- Make sure the payment method is accepted in your area
- Check that your payment method has been confirmed
- Contact your bank or financial institution to find out why your card might be getting declined
Ar šis straipsnis padėjo?
Susiję straipsniai
Mokėjimas už kelionę
Kada reikia sumokėti už užsakymą? Ką daryti, jei negalite užbaigti operacijos? Išsiaiškinkime finansinius ir kitus svarbius klausimus.- Svečias
Kodėl mano kredito kortelė atmetama?
Taip gali nutikti dėl įvairių priežasčių – nuo nebegaliojančios kredito kortelės iki sukčiavimo prevencijos. Išsamesnės informacijos teirauk… - Svečias
Priimtini mokėjimo būdai
Palaikome įvairius mokėjimo būdus, priklausomai nuo to, kurioje šalyje yra jūsų mokėjimo sąskaita.
Gaukite pagalbos, susijusios su jūsų užsakymais, paskyra ir kt.
Prisijunkite arba užsiregistruokite