Instrukcijos
•
Šeimininkas
Jei svečias neatsako į jūsų prašymą keisti kelionę
Jei svečias neatsako į jūsų prašymą keisti kelionę
An unresponsive guest can be a little nerve-racking, but try not to worry. If your guest doesn’t respond to your trip change request, the reservation details will remain as is.
When to send a message
Because your guest’s reservation was already confirmed, a trip change request may come as a surprise to them. To ensure they have time to consider your changes, there’s no time limit for their response.
That said, if your request is important or urgent, send a message reminding them to accept or decline it. You can also try canceling the request and sending a new one.
If you’ve tried messaging and still can’t get hold of your guest or reach an agreement, visit the Resolution Center or contact us.
Ar šis straipsnis padėjo?
Susiję straipsniai
- Šeimininkas
Kai svečias nepasirodo užsakyme nurodytu laiku
Jei svečias atšauks arba neatvyks, taikysime jūsų nustatytas atšaukimo taisykles ir jūs gausite jums priklausančią išmoką. - Svečias
Atšaukti kelionės keitimo prašymą
Kelionės pakeitimo užklausą galite atšaukti prieš sulaukdami jos patvirtinimo. Norėdami atšaukti užklausą, eikite į savo keliones. - Šeimininkas
Jei dėl svečio jaučiatės nejaukiai
Jei pastebite, kad svečias pažeidžia vieną iš namų taisyklių arba verčia jus jaustis nesaugiai, galite atmesti jo kelionės prašymą arba atša…
Gaukite pagalbos, susijusios su jūsų užsakymais, paskyra ir kt.
Prisijunkite arba užsiregistruokite