Instrukcijos
•
Šeimininkas
Nebegaliojantys arba atšaukti kvietimai, pasiūlymai ir užklausos
Nebegaliojantys arba atšaukti kvietimai, pasiūlymai ir užklausos
It's important to respond to guests within 24 hours, but if a pre-approved invite, special offer, or request expires, you have a few options.
Send another special offer
It’ll be valid for 24 hours. Here’s how they work and how to send one.
Ask for another request
Ask the guest to send another request for the dates they want and be ready to pre-approve or accept right away. You can also turn on Instant Book to automatically pre-approve questions and accept inquiries.
Withdrawn requests
If a guest withdraws a request before you respond, it’s likely because they booked another place. If they did it by mistake, just ask them to send a new request.
Ar šis straipsnis padėjo?
Susiję straipsniai
- Šeimininkas
Kaip greičiau sulaukti svečių
Svečiams lengviau užsisakyti jūsų būstą, jei priimate prašymus užsakyti arba iš anksto patvirtinate svečių prašymus užsakyti per 24 valandas… - Svečias
Kas nutiks, jei prašymas rezervuoti bus atmestas arba pasibaigs jo galiojimo laikas?
Šeimininkui atmetus jūsų užsakymą arba neatsakius per 24 val., jums nereikės mokėti ir galėsite užsisakyti kitą būstą. - Šeimininkas
Ypatingų pasiūlymų siuntimas
Jei potencialus svečias prieš pateikdamas užsakymą jums atsiunčia žinutę, galite į šią žinutę atsakyti ir pasiūlyti pritaikytą kainą arba yp…
Gaukite pagalbos, susijusios su jūsų užsakymais, paskyra ir kt.
Prisijunkite arba užsiregistruokite