Kur ieškoti užsakymo būsenos, jei esate svečias
Your reservation status keeps you updated on all kinds of things, such as whether you're confirmed or need to do something like verify your ID or leave a review. You can find your reservation status by following these steps.
Kaip patikrinti savo užsakymo būseną
- Eikite į savo pašto dėžutę.
- Raskite norimo patikrinti užsakymo žinutę.
- Raskite užsakymo būseną po šeimininko vardu ir žinute.
- Palieskite skiltį Pašto dėžutė. .
- Pasirinkite užsakymą, kurį norite patikrinti.
- Viršuje suraskite užsakymo būseną.
- Palieskite skiltį Pašto dėžutė .
- Pasirinkite užsakymą, kurį norite patikrinti.
- Viršuje suraskite užsakymo būseną.
- Eikite į savo pašto dėžutę.
- Raskite norimo patikrinti užsakymo žinutę.
- Raskite užsakymo būseną po šeimininko vardu ir žinute.
A confirmed status means you’re good to go! You’ll receive an email saying so, along with a text (SMS) and a push notification if you have those set up. Learn where to find your confirmation code.
If your reservation isn’t confirmed
For Instant Book listings, your reservation is automatically confirmed. If you sent the Host a reservation request, they have 24 hours to respond. If they decline or don’t respond, no worries: You won’t be charged and are free to book a different stay. Either way, be sure your account is up to date with valid payment information and your verified ID. (Some Hosts require it.)
Not sure about your status? Find out what other statuses mean.
Susiję straipsniai
- Svečias
Kur ieškoti užsakymo informacijos
Svarbią užsakymo informaciją, pavyzdžiui, patvirtinimo kodą, rasite žinutėse arba skiltyje Kelionės. - Šeimininkas
Kur rasti visus gautus užsakymus
Eikite į kortelę Šiandien, kur rasite būsimus svečių užsakymus. - Svečias
Ką reiškia jūsų užsakymo būsena
Raskite išsamią informaciją apie įvairias būsenas, kurios gali būti taikomos jūsų užsakymui.