Pereiti prie turinio
Naršykite toliau, kad pasiektumėte siūlomus rezultatus

    Ką daryti, jei manęs prašo sumokėti ne per Airbnb svetainę?

    Jei užsakymą apmokėjote ne per Airbnb (pvz., pervesdami pinigus į banko sąskaitą), gali būti, kad sumokėjote už netikrą užsakymą. Jei reikia pagalbos, praneškite mums nedelsdami.

    Jei nesate tikri, galite patikrinti, ar užsakymas buvo pateiktas per Airbnb.

    Kai kurie mokesčiai mokami asmeniškai

    Dažniausiai visa užsakymo kaina sumokama pateikiant užsakymą per Airbnb interneto svetainę. Tačiau yra keletas atvejų, kai tam tikrus mokesčius gali tekti sumokėti asmeniškai:

    • Papildomi mokesčiai: kai kurių tipų būstuose (pvz., viešbučiuose) taikomi papildomi mokesčiai už naudojimąsi jų paslaugomis. Tai gali būti kurortų mokesčiai, užstatai ir valymo mokesčiai. Šie mokesčiai bus nurodyti kainos dedamosiose prieš jums užsisakant ir bus imami jums atvykus arba per 48 valandas nuo išvykimo.
    • Vietinis apgyvendinimo mokestis: jis paprastai įtraukiamas į užsakymo kainą užsakymo pateikimo metu, tačiau kai kuriose vietovėse šeimininkai teisiškai privalo jį rinkti asmeniškai. Prašome šeimininkų pranešti apie šiuos papildomus mokesčius dar prieš svečiui užsisakant. Sužinokite daugiau apie tai, kokie mokesčiai taikomi svečiams.

    Pranešti apie mokėjimo ne svetainėje prašymus

    Jei Airbnb šeimininkas prašo jūsų sumokėti ne svetainėje ar per kitą įmonę, praneškite apie tai mums.

    Nei šeimininkas, nei Airbnb nesiunčia popierinių ar PDF sąskaitų ir neprašo jų apmokėti. Praneškite, jei šeimininkas naudoja šiuos terminus: Western Union, MoneyGram, banko čekis, pinigų perlaida, Liberty Reserve.

    Jei norite pranešti apie žinutę:

    1. Eikite į savo Pašto dėžutę ir spustelėkite pokalbį su įtartina žinute
    2. Bakstelėkite žinutėje esančią Pranešti apie pažeidimą piktogramą
    3. Pasirinkite priežastį, dėl kurios pranešate apie asmenį, ir atsakykite į toliau pateiktus klausimus

    Kaip pranešti apie gautą el. laišką

    Jei gautumėte el.  laišką (įskaitant iš automated@airbnb.com arba iš bet kurio kito naudotojovardas@airbnb.com el. pašto adreso), kuriame prašoma sumokėti arba priimti mokėjimą ne per mūsų svetainę, nedelsdami praneškite mums.

    Sukčiavimo būdai

    Kol užsakymas nėra patvirtintas, niekada neatskleiskite savo el. pašto adreso, neperveskite lėšų ne per Airbnb sistemą ir visada atidžiai išnagrinėkite el. laiškus, kuriuose tvirtinama, kad juos siunčia Airbnb.

    Dažnai pasitaikantys sukčiavimo būdai:

    • Išankstinio mokesčio rinkimas: jums siūloma sumokėti arba ką nors duoti mainais už tai, kad sumokėtumėte ne per Airbnb platformą.
    • Duomenų vagystė: gaunate el. laišką arba nuorodą, kuri atrodo lyg būtų iš Airbnb ar kitos patikimos svetainės. Šiomis žinutėmis siekiama iš išvilioti konfidencialią informaciją, pvz., slaptažodžius ar kitus el. pašto adresus. Duomenis išviliojančiose žinutėse būna kenkimo programa, kuri prisijungusi prie kompiuterio renka asmeninę informaciją, įskaitant slaptažodžius.
    • Sukčiavimas siūlant keliones: gaunate puikų pasiūlymą apsistoti, jei tik sumokėsite arba atsiųsite užstatą elektroniniu pervedimu. Sumokėję pinigus, nesulaukiate reklamuoto užsakymo.
    • Permokėjimas: tariamas svečias šeimininkui pasiūlo sumokėti daugiau nei užsakymo kaina, o tada paprašo skirtumą grąžinti grynaisiais pinigais.
    • Užsakymas per trečiąsias šalis: siūloma rezervuoti ir sumokėti už Airbnb platformoje skelbiamą būstą naudojantis trečiųjų šalių svetaine arba paslauga, dažnai teigiant, kad bus naudojamas Airbnb kuponas arba nuolaida. Už šiuos užsakymus paprastai sumokama naudojant pavogtas kredito korteles.

    Pastaba: visi ne per Airbnb platformą atlikti užsakymai pažeidžia mūsų Paslaugų teikimo sąlygas. Jei pastebėsime, kad būstas buvo užsakytas naudojant trečiųjų šalių paslaugas, galime šį užsakymą atšaukti ir deaktyvuoti užsakymą atlikusio asmens bei svečio paskyras.

    Ar gavote reikiamą pagalbą?

    Susiję straipsniai