Instrukcijos
•
Svečias
Jei šeimininkas atšaukia jūsų užsakymą
Jei šeimininkas atšaukia jūsų užsakymą
While it’s rare, sometimes a Host may need to cancel a reservation. We understand this can impact your plans in a big way. Rest assured that every booking made on Airbnb comes with AirCover for guests, support for guests who experience issues with their booking, including Host cancellations within 30 days of check-in.
What to expect if your reservation is canceled
When a cancellation occurs, you’ll get an email with full details, including your refund info. Refund times may differ depending on how you paid.
If your cancellation happens within 30 days of check-in, we’ll also help you rebook a similar place to stay, depending on availability at comparable pricing.
As always, you can contact us if you need more help.
Ar šis straipsnis padėjo?
Susiję straipsniai
- Svečias
Jei šeimininkas turi atšaukti
Jei šeimininkas negali jūsų priimti, neatšaukite užsakymo. Vietoje to, išsiųskite prašymą atšaukti – taip pinigų grąžinimas galės būti įvykd… Kaip galima atšaukti
Visko pasitaiko ir kartais tenka užsakymą atšaukti. Kad nekiltų nesklandumų, galite atšaukti užsakymą, kaip nurodyta toliau.- Svečias
AirCover svečiams
Į kiekvieną užsakymą yra įtraukta AirCover apsauga svečiams. Jei kilo rimta su Airbnb susijusi problema, kurios šeimininkas negali išspręsti…
Gaukite pagalbos, susijusios su jūsų užsakymais, paskyra ir kt.
Prisijunkite arba užsiregistruokite