Pradėjus vesti tekstą pasirodys paieškos pasiūlymai. Peržiūrėkite juos naudodami rodykles aukštyn ir žemyn. Norėdami pasirinkti, paspauskite įvesties mygtuką (Enter). Jei pasirinksite frazę, ji bus pridėta prie paieškos laukelio teksto. Jei pasirinksite nuorodą, naršyklė pereis į tą puslapį.
Instrukcijos
Šeimininkas

Pinigų grąžinimas svečiui

It can happen to the best of Hosts: The wifi is a no-show, or the hot tub isn't hot. If something gets in the way of your guest's good time, you can send them a full or partial refund before, during, or after their stay. We'll notify them right away, and process the refund within 48 hours. 

Once you send the money, the transaction is considered final.

Refunds prior to check-in

To refund a guest before their check-in date, go to Reservations, select a reservation, and click or tap Send or request money.

Norėdami grąžinti svečiui pinigus:

  1. Eikite į Problemų sprendimo centrą  ir spustelėkite Siųsti pinigus.
  2. Pasirinkite svečią, kuriam norite siųsti pinigų, ir spustelėkite Toliau.
  3. Skiltyje Pasirinkite priežastį pasirinkite priežastį, kuri geriausiai apibūdina pinigų grąžinimo situaciją.
  4. Spustelėkite Toliau.
  5. Įveskite grąžinamą sumą ir parašykite žinutę svečiui.
  6. Spustelėkite Toliau, o tada – Siųsti.

Hosts should submit refunds or requests within 60 days after checkout.

Ar šis straipsnis padėjo?

Susiję straipsniai

Gaukite pagalbos, susijusios su jūsų užsakymais, paskyra ir kt.
Prisijunkite arba užsiregistruokite