Skelbimo aprašymų atnaujinimas svečiui užsisakius
You can update your listing description or amenities after a guest books a reservation; however, guests with pending or confirmed reservations won’t see any updates or changes you’ve made to your listing.
Guests search for and book listings that meet their specific travel needs, and they may be disappointed if the place they booked isn’t exactly as described in the listing. If you’ve removed an amenity your upcoming guest was expecting, message your guest immediately. If they no longer wish to keep the reservation, you'll be responsible for cancelling it so your guest can re-book elsewhere.
It’s important that your listing is accurate and it’s a good idea to periodically review it to update your listing details so you can deliver a great stay and maintain good reviews.
Susiję straipsniai
- Svečias
Svečių pridėjimas prie užsakymo arba pašalinimas iš jo
Galite pridėti arba pašalinti svečius iš kelionės detalių iki užsakymo vykdymo pradžios. Eikite į išsamią kelionės informaciją ir atlikite š… - Svečias
Atšaukimas viešnagės metu
Mūsų Pakartotinio užsakymo ir pinigų grąžinimo politika gali padėti tuo atveju, kai būstas ar patogumai neatitinka jūsų lūkesčių. - Šeimininkas
Jūsų skelbimo atšaukimo taisyklės
Kokios atšaukimo taisyklės yra tinkamiausios, priklauso nuo jūsų poreikių ir būsto tipo. Galite pasirinkti lanksčias, vidutinio griežtumo, t…