Instrukcijos
•
Šeimininkas
Jūsų išmoka, jei svečias atšauktų
Jūsų išmoka, jei svečias atšauktų
Sometimes things don’t go according to plan.
If your guest cancels (either before or during a trip), they’ll be automatically refunded according to your cancellation policy.
If your guest is owed a refund, that amount is deducted from future payouts until the full amount is collected. To find your updated payout amount, go to your Transaction History.
If needed, you can give your guests an additional refund.
Ar šis straipsnis padėjo?
Susiję straipsniai
- Šeimininkas
Jei jūsų svečias atšaukia
Jei svečias atšauks užsakymą, pranešime jums ir automatiškai atlaisvinsime datas kalendoriuje, kad galėtumėte priimti kitus svečius. - Šeimininkas
Ką reiškia atšaukimo politikos taikymas ar netaikymas?
Jei svečias pakeičia mėnesio ar ilgesnės viešnagės užsakymą likus mažiau nei 30 dienų, galite pasirinkti, ar norite taikyti atšaukimo taisyk… - Šeimininkas
Pinigų grąžinimas svečiui
Kaip svečiui grąžinami pinigai priklauso nuo to, ar tai atliekama prieš, ar po kelionės.
Gaukite pagalbos, susijusios su jūsų užsakymais, paskyra ir kt.
Prisijunkite arba užsiregistruokite