Instrukcijos
•
Svečias
Ką daryti jei šeimininkas prašo atšaukti
Ką daryti jei šeimininkas prašo atšaukti
Things happen, and a Host may need to cancel a reservation. But a guest shouldn’t cancel on behalf of their Host.
What to do if your Host asks you to cancel
If your Host lets you know that they can't accommodate your stay anymore, don't cancel for them. Instead, send them a message asking them to cancel. That way, you'll be eligible to receive a full refund.
What happens if your Host cancels your reservation
If your Host cancels your reservation before check-in, you’ll receive a full refund. If check-in is within 30 days, we’ll help you rebook a similar place to stay, depending on availability at comparable pricing. Find out more about what happens when your Host cancels your reservation.
Ar šis straipsnis padėjo?
Susiję straipsniai
- Svečias
Jei šeimininkas atšaukia jūsų užsakymą
Jei jūsų užsakymą atšauks šeimininkas, jums bus grąžinti visi pinigai. Jei atšaukiama per 30 dienų iki atvykimo, padėsime iš naujo užsisakyt… - Šeimininkas
Šeimininko taikomos atšaukimo taisyklės
Kadangi užsakymo atšaukimas gali sujaukti svečių planus ir tai turi įtakos pasitikėjimui Airbnb bendruomene, šeimininkams už jų inicijuotus … - Svečias
Šeimininko ir svečio saugumas
Kad viešnagės, potyriai ir bendravimas būtų saugūs, mūsų bendruomenėje neleidžiama vykdyti tam tikros veiklos ir atitinkamai elgtis.
Gaukite pagalbos, susijusios su jūsų užsakymais, paskyra ir kt.
Prisijunkite arba užsiregistruokite