Pradėjus vesti tekstą pasirodys paieškos pasiūlymai. Peržiūrėkite juos naudodami rodykles aukštyn ir žemyn. Norėdami pasirinkti, paspauskite įvesties mygtuką (Enter). Jei pasirinksite frazę, ji bus pridėta prie paieškos laukelio teksto. Jei pasirinksite nuorodą, naršyklė pereis į tą puslapį.
Instrukcijos
Svečias

Ką daryti jei šeimininkas prašo atšaukti

Things happen, and a Host may need to cancel a reservation. But a guest shouldn’t cancel on behalf of their Host.

What to do if your Host asks you to cancel

If your Host lets you know that they can't accommodate your stay anymore, don't cancel for them. Instead, send them a message asking them to cancel. That way, you'll be eligible to receive a full refund.

What happens if your Host cancels your reservation

If your Host cancels your reservation before check-in, you’ll receive a full refund. If check-in is within 30 days, we’ll help you rebook a similar place to stay, depending on availability at comparable pricing. Find out more about what happens when your Host cancels your reservation.

Ar šis straipsnis padėjo?

Susiję straipsniai

  • Svečias

    Jei šeimininkas atšaukia jūsų užsakymą

    Jei jūsų užsakymą atšauks šeimininkas, jums bus grąžinti visi pinigai. Jei atšaukiama per 30 dienų iki atvykimo, padėsime iš naujo užsisakyt…
  • Šeimininkas

    Šeimininko taikomos atšaukimo taisyklės

    Kadangi užsakymo atšaukimas gali sujaukti svečių planus ir tai turi įtakos pasitikėjimui Airbnb bendruomene, šeimininkams už jų inicijuotus …
  • Svečias

    Šeimininko ir svečio saugumas

    Kad viešnagės, potyriai ir bendravimas būtų saugūs, mūsų bendruomenėje neleidžiama vykdyti tam tikros veiklos ir atitinkamai elgtis.
Gaukite pagalbos, susijusios su jūsų užsakymais, paskyra ir kt.
Prisijunkite arba užsiregistruokite